1. Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabiliriz?
Bize 0736 2269232 numaralı telefondan Pazartesiden Cumaya 8.30 – 12.30 ve 14.00 – 18.30 saatleri arasında veya [email protected] yazarak e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.
2. Ulaşım düzenlemeleri nelerdir?
Nakliye, 100,00 € üzerindeki tüm siparişler için ücretsiz bir hizmettir. Bu miktarın altındaki siparişler için 8,00 Euro sabit katkı payı gereklidir. Ülke genelinde teslimat yapabilen ekspres kuryeler kullanıyoruz. Kurye kesinlikle ZEMİN KATI’na teslimat yapar. Bunun yerine, zemine teslimat için, hamaliye ile, extra maliyet 0736 2269232 veya e-posta hakkında daha fazla bilgi için irtibat bizim için, alıcı tarafından ödenecek vardır: [email protected]
3. Teslimat ne kadar sürer?
Tüm siparişler, başka hükümet düzenlemelerine veya kısıtlamalarına tabi olarak, depomuzdan ortalama 2-4 iş günü içerisinde gönderilecektir.
Ardından, gönderiyi takip etmek için bir izleme kodu gönderilecek ve zamanlama, bize bağlı olmayan kuryenin mevcudiyetine göre belirlenecektir.
4. Alıcı evde değilse ne olur?
İki denemeden sonra, kurye teslimat bilgilerini içeren bir bildirim bırakacaktır. İadeyi ayarlamak için müşterinin varış şubesi ile iletişime geçmesi gerekir.
5. Teslimatta ne yapılmalı?
Müşteri şunları kontrol etmelidir:
– Hasar görmemesi veya ıslanmaması gereken paketin bütünlüğü, yeni bir paketin standart özelliklerine uygun olmalıdır;
– Paket sayısı teslimat belgesiyle tam olarak eşleşiyor
– Mallara eşlik eden bir fatura var, müşterinin saklaması gerekiyor – garantiyi etkinleştirmek için Satış Koşulları – Ürün garantisine başvurun.
6. Ambalaj zarar görürse ne yapılmalı?
Ambalaj nakliye nedeniyle hasar görmüşse, müşteri uygun kutuya “İhtiyatla kabul ediyorum” ibaresi ile imza atmalıdır, gözle görülür şekilde hasar görmüş ve hasar görmüşse ambalajı reddetmesi tavsiye edilir.
7. Satın alma işlemleri için ödeme yöntemleri nelerdir?
Satın alma işlemleri kredi kartı, Paypal, peşin transfer, kapıda nakit veya taksitli finansman ile tamamen güvenli bir şekilde yapılabilir. Daha fazla bilgi için, “Ödemeler” ile ilgili bölümdeki satış koşullarına başvurabilirsiniz.
8. Siparişimi çevrimiçi olarak verdikten sonra siparişimi iptal edebilir miyim veya fikrimi değiştirebilir miyim?
Teslimattan itibaren 10 gün içerisinde yapılan alışverişlerde cayma hakkı (mevcut mevzuata göre) bulunmaktadır. Müşteri, [email protected] adresine yazılı bir iletişim göndermeli veya 0736 892452’ye faks göndermelidir. Her durumda, derhal 0736 2269232 numaralı telefondan bizimle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
9. Tüm ürünler garantili mi?
Evet, tüm ürünler garanti kapsamındadır. Süre, sipariş sırasında ürün sayfasında belirtilmiştir. Müşteri satın alınan ürünlerde bir kusur bulursa, ücretsiz numarayı, müşteri hizmetlerini zamanında arayabilir veya bir e-posta gönderebilir. Garantiyi etkinleştirmek için bkz. “Satış koşulları” – Ürün garantisi.
10. Ürünler demonte olarak mı geliyor?
Evet, ürünler demonte olarak ambalajlarında gelmektedir. İçeride açık ve eksiksiz montaj talimatları bulacaksınız.
Aradığınız cevapları bulamadıysanız, Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.